Speciale activiteiten!

25. mei, 2019

Bingo

Op zaterdag 25 mei is er weer bingo met om te beginnen een gratis kopje koffie. Om 20.00 uur gaan de ballen rollen en zijn er weer mooie prijzen te winnen. Er worden 7 ronden en een superronde gespeeld.
Voor de superronde zullen er weer mooie boodschappenpaketten te winnen zijn. De kaartjes kosten € 0,50 per stuk, voor de superronde is dat € 1,00 per stuk. Zet de datum vast in uw agenda, dan gaan we er weer een gezellige avond van maken.

5. jun, 2019

Doelschieten

Woensdag 5 juni zal achter de Zuukerschool weer op het doel geschoten worden. Aanvang 18.00 uur De deelnemers mogen 5 maal op doel schieten. Dit jaar komen er weer drie keepers het doel verdedigen: Anton Brummel, Jasper Potkamp en Kasper de Bruin.
Er zijn verschillende leeftijds categorieën waarin geschoten wordt:
t/m 5 jaar
6 t/m 9 jaar meisjes, 6 t/m 9 jaar jongens
10 t/m 13 jaar meisjes 10 t/m 13 jaar jongens
14 t/m 16 jaar meisjes 14 t/m 16 jaar jongens
Dames
Heren
Bij iedere leeftijds categorie is een beker te verdienen.
Inschrijfgeld t/m 16 jaar € 0,50 en voor volwassenen is dat € 1,00
Inschrijven kan tot 20.00 uur.

19. jun, 2019

Zuukerfeest

Woensdag 19 juni t/m zaterdag 22 juni 2019.
De voorbereidingen zijn in volle gang om er dit jaar weer een mooi en gezellig feest van te maken.
Dit kan natuurlijk niet zonder jullie als deelnemers aan diverse activiteiten. Denk hierbij aan de kindermiddag, de 4-kamp, het biervatrollen, sjoelen en natuurlijk ook het schieten.
Er gaan teams te zien strijden op het feestterrein, op woensdagavond met de Battumse revue. Op de donderdagavond is er het dart-toernooi, weer gaan trainen voor het Zuuker-open!! Opgeven via e-mail: dartclubzuuk@hotmail.com
Vrijdagmiddag is er de welbekende kindermiddag, voor alle kinderen van de basisschool, gevolgd door de strijd tussen verschillende teams, tijdens de vierkamp op vrijdagavond.
Voor de kinderen is er ook weer genoeg te doen zo zal de Panna-kooi er ook weer zijn.
Natuurlijk is er ook weer een kermis aanwezig. De vrijdag sluiten we af met de heren van de band Kraakthelder en DJ Jeroen Gras in de tent.
Op de zaterdagmiddag is er na het succes van de afgelopen jaren, natuurlijk weer biervatrollen!!!! Wij dagen de teams van afgelopen jaar dan ook uit om weer mee te doen! Verder hopen wij natuurlijk ook dat nieuwe teams zich gaan in schrijven (info: onze website.) Aansluitend in de tent: een gezellige middag met o.a. muziek en de prijsuitreiking van de panna en het biervatrollen. ‘s Avonds is er een gezellige dansavond in de tent met de populaire 6-koppige band: MmoozZ en DJ Jeroen Gras
Zoals er te lezen is, is er voor iedereen weer genoeg te beleven op het Zuukerfeest, dus schrijf de data alvast in uw agenda. Let op niet het laatste weekend. Wij hopen u tegen te komen op de feestweide tegenover de Zuukerschool!!