Speciale activiteiten!

15. sep, 2019

Motortocht

Wie een motor en een rijbewijs heeft, kan aan de tocht meedoen die op zondag 15 september georganiseerd wordt door Jacko Bonhof. Om 10.00 wordt gestart bij de Zuukerschool en rond 15.00 uur is men weer terug. Onderweg wordt een hapje en/of een drankje genuttigd. Dit is voor eigen rekening. Er wordt geen eigen bijdrage gevraagd voor de tocht. Meer informatie en opgeven Jacko Bonhof 06 53525273

21. okt, 2019

Kinderbingo

In de herfstvakantie op maandag 21 oktober gaan we met alle basisschoolkinderen bingo spelen. We beginnen om 14.00 uur en om 16.00 uur zijn we klaar met het spelen van de bingorondes.
Er zijn natuurlijk leuke prijzen te winnen en er staat ook wat te drinken en te snoepen voor jullie klaar.
Neem even een pen en € 1,00 mee, dan gaan we er samen een leuke middag van maken.

1. nov, 2019

Jeugddarten

Vrijdag 1 November is het aan de jeugd om hun dartkunsten te vertonen. Ben je tussen de 8 en 15 jaar dan mag je meedoen, meld je even aan bij Bert Jonker 06-21640088 dan kan hij vast een indeling maken. Heb je een vriendje of vriendinnetje die ook mee wil dan is die van harte welkom. Bij binnenkomst betaal je 1,00 Euro. Daarvoor krijg je dan iets te drinken en te snoepen.
Wel graag zelf je dartpijlen meenemen.
We beginnen om 19.00 uur en denken dan rond 21.00 uur klaar te zijn.

9. nov, 2019

Buurtavond

Zet de datum vast in je agenda! Meer nieuws volgt