Speciale activiteiten!

22. feb, 2020

Damesdarten

na het grote succes van vorig jaar organiseren wij op Zaterdag 22 Februari weer het damesdarten. Een leuke avond speciaal voor de dames, geheel georganiseerd door de heren met als grote vraag. Wie gaat er dit jaar met de felbegeerde wisselbeker naar huis?. Dus ben je vrouw en heb je zin in een gezellige avond met het dartspel als leidraad maar het hebben van een heel leuke avond als hoofdzaak, geef je dan op bij Bert Jonker 06-21640088 zodat hij vast een globaal schema kan maken. de koffie staat om 19:30 uur klaar en om 20:00 willen we beginnen met darten.

28. feb, 2020

Toneelavond

Op vrijdagavond 28 februari is er weer een toneelavond in de Gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.
Een klucht in drie bedrijven wordt deze avond opgevoerd door toneelvereniging De Schaapskooi uit Wapenveld.
Het stuk heet ‘Stel je niet zo an Jan’
Even een korte inhoud van het stuk: Opa Jan Groen, kan niet langer alleen in zijn huisje blijven wonen vinden zijn kinderen. En hij wil ook niet naar een bejaardenhuis. Hij vindt dat niets, omdat zijn neef Hendrik daar slechte ervaring mee heeft. Daarom plaatsen zijn kinderen, zonder dat hij het weet een advertentie voor een huishoudster. Daar komen een aantal dames op af, maar opa is niet van plan zich zo maar over te geven. Zo gebeurt er van alles en nog wat.
Hoe deze klucht afloopt, mag u zelf komen kijken.
In de pauze is er een verloting. De prijzen worden na afloop getrokken.
Locatie: Gemeenschapsruimte Zuukerschool, Zuukerend 9 Epe.
Om 19.30 staat de koffie/thee voor u klaar. Om 20.00 uur beginnen we.
Niet leden van de Buurtvereniging betalen € 5,-- p.p.

6. mrt, 2020

Filmavond

Vrijdag 6 Maart is er voor de kinderen weer een filmavond gepland. Wij doen dit weer samen met het kerkje aan het Koepad. De film word gedraaid in de gemeenschapsruimte van de Buurtvereniging. We beginnen om 19:00 uur en om 21:00 uur is de filmavond ten einde. Alle basisschool kinderen zijn uitgenodigd en mogen natuurlijk ook een vriendje of vriendinnetje meenemen. Voor Drinken en wat lekkers word gezorgd en de entree is gratis.