Speciale activiteiten!

1. nov, 2019

Jeugddarten

Vrijdag 1 November is het aan de jeugd om hun dartkunsten te vertonen. Ben je tussen de 8 en 15 jaar dan mag je meedoen, meld je even aan bij Bert Jonker 06-21640088 dan kan hij vast een indeling maken. Heb je een vriendje of vriendinnetje die ook mee wil dan is die van harte welkom. Bij binnenkomst betaal je 1,00 Euro. Daarvoor krijg je dan iets te drinken en te snoepen.
Wel graag zelf je dartpijlen meenemen.
We beginnen om 19.00 uur en denken dan rond 21.00 uur klaar te zijn.

9. nov, 2019

Buurtavond

Zet de datum vast in je agenda! Meer nieuws volgt

6. dec, 2019

Decemberbingo

Op vrijdag 6 december wordt er in de Gemeenschapsruimte van de Zuukerschool een bingo gehouden.
Wij verwelkomen u met een gratis kopje koffie. Om 20.00 uur gaan we dan beginnen met het spel.
Er worden 7 rondes gespeeld en één superronde.
De kaartjes zijn per ronde € 0,50 per stuk, en voor de superronde zijn ze € 1,00 per stuk.
Bij de superronde kunt u boodschappenpakketten winnen, maar ook in de andere rondes zijn er mooie prijzen te winnen. Vindt u het leuk dit spel te spelen, kom dan op 6 december naar de Gemeenschapsruimte in Zuuk.

23. dec, 2019

Kindergourmet

Op maandag 23 december houden wij voor de basisschoolkinderen en die lid zijn van de Buurtvereniging een gourmet middag/avond.
We beginnen om 17.00 uur in de Gemeenschapsruimte van de Zuukerschool. Om ca. 19.00 uur is het afgelopen, maar dan zullen alle buikjes wel gevuld zijn met al dat lekkers wat op tafel komt. Dit is tevens de laatste activiteit van 2019. Jongens en meisjes geef jullie even op bij Maaike Enterman: haar telefoonnummer is 0578-641325, maar doe dit wel voor 21 december, zodat wij onze inkopen kunnen doen. Dus als je mee wilt eten, geef je dan even op.
Tot ziens op 23 december.

10. jan, 2020

Nieuwjaarsreceptie