14 Mei Bingo

U heeft het een tijdje moeten missen maar zaterdag 14 mei is er weer een bingo avond in onze gemeenschapsruimte. er zijn weer mooie prijzen te winnen en wij hopen op een ouderwets gezellige opkomst en een gezellige avond. de aanvang is 20:00 uur . de koffie is klaar om 19:30 uur.

Bingoposter 14 mei

Buurtkoffie

Op vrijdag 4 februari zijn wij gestart met een nieuwe activiteit nl. Buurtkoffie.

Gezellig met je buurtgenoten kletsen en een kopje koffie of thee drinken, of een spelletje spelen zoals sjoelen, kaarten, darten, rummikub en zelfs een potje biljarten is mogelijk in onze gemeenschapsruimte

Dit kan iedere vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig, de koffie en de thee staat klaar.

Loop gezellig binnen! iedereen is van harte welkom.

Vrijwilliger worden ?

Vrijwilligers zijn onmisbaar bij een vereniging.We hebben jullie hard nodig, geef je op en meldt je aan. We kunnen hulp gebruiken bij de bardiensten , bij de paasrit, het ophalen van het oud papier, en bij een bingoavond, en nieuwe bestuursleden zijn ook welkom.

Heeft u intresse, komt u eens informeren bij de bestuursleden. Of neem contact op met Ans Scholten 06-28583861

nieuwe start in verbouwde gemeenschapsruimte

Na de zomervakantie kijken we er naar uit jullie weer te ontmoeten bij de Buurtvereniging. Na zo`n lange tijd hebben wij weer veel zin in het nieuwe seizoen. We hebben jullie gemist!!

We zijn weer druk bezig met de voorbereidingen en willen u dan ook zo goed mogelijk ontvangen. Een punt van aandacht daarbij is de onderhoudstoestand van onze gemeenschapsruimte, deze is erg slecht en hier is al een zeer lange tijd niets meer aan gedaan.

Hoe het allemaal gaat lopen met onze gemeenschapsruimte in de toekomst weten we nog niet. Het is inmiddels wel duidelijk geworden dat we in ieder geval de komende jaren nog op ons stekkie zitten.

We hebben het allemaal niet meer afgewacht en met een grote groep vrijwilligers zijn wij begonnen met het opknappen. Het sloopwerk was snel gebeurd, Plafond eruit, muren kaal, verlichting en oude geluidsboxen eraf enz enz. Inmiddels zijn wij weer druk aan het opbouwen, schuren, schilderen, aftimmeren enz. en de eerste resultaten zijn imiddels zichtbaar. Het beloofd een mooie warme en gezellige ruimte te worden.