nieuwe coronaregels 12 november

Helaas zijn wij genoodzaakt al onze activiteiten af te gelasten i.v.m. de nieuwe coronaregels die op vrijdag 12 november zijn afgekondigd

Dit betekent zaterdag 20 november GEEN feestavond ter gelegenheid van onze prachtig verbouwde  gemeenschapsruimte.

Helaas gaan onze vaste activiteiten zoals kaarten, darten, crea en houtsnijavonden voorlopig niet door. Ook de geplande kerstmarkt op 10 december gaat niet door.

Zodra de regelgeving het weer toestaat, zullen wij onze activiteiten hervatten.

Feestavond

Zoals jullie waarschijnlijk weten wordt er door een flink aantal vrijwilligers met man en macht gewerkt om de gemeenschapsruimte op te knappen.

Het word prachtig!  We maken er een mooie en gezellige ruimte van waarin we nog jaren onze activiteiten kunnen houden. Het vergt allleen iets meet tijd dan dat we gedacht hadden. we hebben daarom besloten de feestavond op 9 oktober niet door te laten gaan.

Wij willen graag samen met jullie de nieuwe gemeenschapsruimte feestelijk openen op :

ZATERDAG 20 NOVEMBER.

De aanvangstijd is nog niet bekend, wij zullen dit zsm bekend maken.

Houd deze datum vrij!  We maken er een feest van!

Corona maatregelen

Voor al onze activiteiten geldt dat wij ons moeten houden aan de maatregelen van het RIVM. Dit betekent dat u een Corona toegangsbewijs nodig heeft.

Wij controleren op de corona app, het papieren coronabewijs, een negatieve testuitslag of het bewijs dat u genezen bent van corona.

Rabo ClubSupport

De Rabobank heeft een initiatief  “Rabo ClubSupport”.  Daarmee ondersteunen zij onder andere clubs en verenigingen financieel. Op hun site kun je daarover het volgende lezen.

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterken wij clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven.

Van 4 tot 24 oktober kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging.

Als je klant bent bij de Rabobank, ben je nog niet automatisch lid. Je kunt lid worden door in te loggen en je dan aan te melden als lid.

Ben je lid, dan zou het fijn zijn als je op de buurtvereniging  Zuuk stemt. Vorig jaar was hiervoor een extra budget  van  € 597,-- en het jaar daarvoor € 676,-- Dit jaar willen we het bedrag gebruiken voor nieuw meubilair in de gemeenschapsruimte.

Je kunt stemmen via de app of als je ingelogd bent op de website van de Rabobank.

Stemmen kan vanaf 4 oktober.  Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 24 oktober.

LAAT JE STEM GELDEN EN STEM OP BUURTVERENIGING ZUUK. Iedere stem is geld waard, dus hoe meer stemmen hoe hoger het bedrag.

Van 1 tot en met 14 november zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

Vrijwilliger worden ?

Vrijwilligers zijn onmisbaar bij een vereniging.We hebben jullie hard nodig, geef je op en meldt je aan. We kunnen hulp gebruiken bij de bardiensten , bij de paasrit, het ophalen van het oud papier, en bij een bingoavond, en nieuwe bestuursleden zijn ook welkom.

Heeft u intresse, komt u eens informeren bij de bestuursleden. Of neem contact op met Ans Scholten 06-28583861

nieuwe start in verbouwde gemeenschapsruimte

Na de zomervakantie kijken we er naar uit jullie weer te ontmoeten bij de Buurtvereniging. Na zo`n lange tijd hebben wij weer veel zin in het nieuwe seizoen. We hebben jullie gemist!!

We zijn weer druk bezig met de voorbereidingen en willen u dan ook zo goed mogelijk ontvangen. Een punt van aandacht daarbij is de onderhoudstoestand van onze gemeenschapsruimte, deze is erg slecht en hier is al een zeer lange tijd niets meer aan gedaan.

Hoe het allemaal gaat lopen met onze gemeenschapsruimte in de toekomst weten we nog niet. Het is inmiddels wel duidelijk geworden dat we in ieder geval de komende jaren nog op ons stekkie zitten.

We hebben het allemaal niet meer afgewacht en met een grote groep vrijwilligers zijn wij begonnen met het opknappen. Het sloopwerk was snel gebeurd, Plafond eruit, muren kaal, verlichting en oude geluidsboxen eraf enz enz. Inmiddels zijn wij weer druk aan het opbouwen, schuren, schilderen, aftimmeren enz. en de eerste resultaten zijn imiddels zichtbaar. Het beloofd een mooie warme en gezellige ruimte te worden.