2. dec, 2018

Wie herkent de deelnemers van de prestatieloop in ca 1983?

Krantenbericht uit circa 1983 Prestatieloop Zuuk met 40 trimmers
De prestatieloop in Zuuk die vrijdagavond op het rondje Esschertweg-Wijnbergweg werd gehouden is voor de organiserende buurtvereniging vooral een gezellig succes. De familieloop trok 40 vooral jeugdige trimmers, in sommige gevallen vergezeld door hun moeders. De organisatoren hadden de deelnemers alle vrijheid gelaten wat betreft de te lopen afstand. Het parcours had een lengte van 2 km en moest minimaal een keer en mocht maximaal 5 keer gelopen worden. Tijdens de loop mochten de trimmers zelf bepalen of zij na een rondje wilden stoppen of dat ze er nog een rondje aan vast zouden knopen. De organisatoren hadden er voor gezorgd dat de fraaie herinneringsmedailles ter plaatse van een inscriptie met de gelopen afstand konden worden voorzien.
Wie weet wie hier op de foto staan en wanneer dit was? Als je iets weet of een reactie wilt geven dan kun je dat doe aan webmaster@buurtverenigingzuuk.nl of via de contactpagina.
Materiaal beschikbaar gesteld door A.J. Scholten