Oud Zuuk

6. feb, 2019

Wie kent het verhaal achter deze foto? Graag reageren! Bijvoorbeeld welke straat, welk jaar. Foto uit plakboek A.J. Scholten

2. dec, 2018

Krantenbericht uit circa 1983 Prestatieloop Zuuk met 40 trimmers
De prestatieloop in Zuuk die vrijdagavond op het rondje Esschertweg-Wijnbergweg werd gehouden is voor de organiserende buurtvereniging vooral een gezellig succes. De familieloop trok 40 vooral jeugdige trimmers, in sommige gevallen vergezeld door hun moeders. De organisatoren hadden de deelnemers alle vrijheid gelaten wat betreft de te lopen afstand. Het parcours had een lengte van 2 km en moest minimaal een keer en mocht maximaal 5 keer gelopen worden. Tijdens de loop mochten de trimmers zelf bepalen of zij na een rondje wilden stoppen of dat ze er nog een rondje aan vast zouden knopen. De organisatoren hadden er voor gezorgd dat de fraaie herinneringsmedailles ter plaatse van een inscriptie met de gelopen afstand konden worden voorzien.
Wie weet wie hier op de foto staan en wanneer dit was? Als je iets weet of een reactie wilt geven dan kun je dat doe aan webmaster@buurtverenigingzuuk.nl of via de contactpagina.
Materiaal beschikbaar gesteld door A.J. Scholten

29. okt, 2018

Het blonde meisje op de foto is Joke Pannekoek. Achter haar links staat mevrouw Maria Westera, in het midden mevrouw Coba Stegeman en rechts mevrouw Riphagen. De jongen links is waarschijnlijk Hans Stegeman en daarnaast Bé Langevoort. Rechts met de witte kniekousen is Wilma Stegeman. Met dank aan Joke Pannekoek en Jenny Stofbergen. Meer reacties welkom op webmaster@buurtverenigingzuuk.nl of via de contactpagina.
Materiaal beschikbaar gesteld door A.J. Scholten