Van de feestcommissie Zuukerfeest

Beste buurtgenoten en feestgangers,

Hier een berichtje van de Feestcommissie. Zoals jullie misschien al hebben gelezen op onze nieuwe website of facebook, valt  Het Zuukerfeest van 2019 op woensdag 19 juni t/m zaterdag 22 juni 2019.

Wij raden iedereen aan om een kijkje te nemen op onze nieuwe website, hier staan foto’s van afgelopen jaren, uitslagen, de mogelijkheid tot lidmaatschap en natuurlijk; binnenkort het volledige programma voor  het feest van 2019.
De voorbereidingen zijn alweer in volle gang om er dit jaar een mooi en gezellig feest van te maken. Dit kan natuurlijk niet zonder diverse deelnemers aan diverse activiteiten.

Hierbij willen wij alvast een ieder er op attent maken, dat er nu al kan worden overlegd met buren, vrienden, collega’s etc. om zich voor komend Zuukerfeest op te geven voor de vierkamp en het biervatrollen. Voor overige informatie, zie de website: www.zuukerfeest.nl. Of volg ons op facebook www.facebook.com/zuukerfeest.

We beginnen het Zuukerfeest 2019 met een revue, op de woensdagavond.

Op de donderdagavond is er natuurlijk het dart-toernooi, m.m.v. Dartclub Zuuk, dus een ieder kan weer gaan trainen voor het Zuuker-open!!  Opgeven via e-mail: dartclubzuuk@hotmail.com

Vrijdagmiddag is er de welbekende kindermiddag, voor alle kinderen van de basisschool, gevolgd door  de strijd tussen verschillende teams, tijdens de vierkamp op vrijdagavond.
Voor de kinderen is er ook weer genoeg te doen zo zal de Panna-kooi er ook weer zijn.  Natuurlijk is er ook weer een kermis aanwezig.

De vrijdag sluiten we af met muziek in de tent. Op de zaterdagmiddag is er na het succes van de afgelopen jaren, natuurlijk weer biervatrollen!!!!

Wij dagen de teams van afgelopen jaar dan ook uit om wederom mee te doen!
Verder hopen wij natuurlijk ook dat nieuwe teams zich gaan in schrijven (info: onze website.) Aansluitend, in afwachting van de prijsuitreiking, zal er vermaak zijn in de tent, hoe dit vorm gegeven wordt, zal nog uitgewerkt moeten worden.

‘s Avonds is er een gezellige dansavond in de tent met een populaire top-band.

Zoals er te lezen is, is er voor iedereen weer genoeg te beleven op het Zuukerfeest, dus schrijf de data alvast in uw agenda (19-6-2019/22-6-2019)  en wij hopen u tegen te komen op de feestweide tegenover de Zuukerschool!!

Bij deze gelegenheid, willen wij jullie er alvast op attent maken dat na het feest van 2019, als het goed is het feest van 2020 zal volgen…  Dit is een jubileumjaar, wat betekent dat er dan weer een optocht zal zijn. Wij zijn nu al aan het bedenken wat het thema zal worden voor de optocht. Zodra wij hieruit zijn, zal dit via de welbekende wegen aan u bekend worden gemaakt. Hopelijk kan hierover in de volgende schoolkrant, al wat meer gezegd worden.

p.s. Vergeet de facebook-pagina niet te liken, zodat u op de hoogte blijft van het laatste nieuws. www.zuukerfeest.nl www.facebook.com/zuukerfeest

Tot slot nog een oproep van onze voorzitter René Pannekoek:

In het kader van Het Zuukerfeest 2020, een jubileumjaar. Willen we graag zoveel mogelijk verhalen en foto’s van ú ontvangen. Wat weet u nog van het feest in de beginjaren?
Wat is u bijgebleven van een optocht van bijvoorbeeld 20 jaar geleden (of langer geleden of korter). Heeft u nog beeldmateriaal dat wij mogen gebruiken, foto’s die nog nooit openbaar zijn gemaakt? Misschien kent u nog wel iemand die de mooiste anekdotes kan vertellen van zijn of haar ervaringen met Het Zuukerfeest. Denkt u eens diep na, graaf eens in uw archieven en neem dan contact op met mij.

René Pannekoek