Zuukerfeest 2020

Elk jaar is er vanalles te beleven op het Zuukerfeest. Het feest van 2020 is een jubileumjaar. Dat betekent dat er dan weer een optocht zal zijn. De feestcommissie bedenkt het thema voor de optocht.

In het kader van Het Zuukerfeest 2020, het 75 jarig bestaan van het feest, wil de feestcommissie zoveel mogelijk verhalen en foto’s van jullie ontvangen. Wie weet er nog wat over de beginjaren van het feest?
Wat is je bijgebleven van een optocht van bijvoorbeeld 20 jaar geleden (of langer geleden of korter). Is er nog beeldmateriaal dat te gebruiken is, foto’s die nog nooit openbaar zijn gemaakt? Misschien ken je nog wel iemand die de mooiste anekdotes kan vertellen van zijn of haar ervaringen met Het Zuukerfeest. Denk eens diep na, graaf eens in je archieven en neem dan contact op met René Pannekoek, voorzitter van de feestcommissie.

Like de facebook-pagina van het Zuukerfeest, dan blijf je op de hoogte van het laatste nieuws. www.zuukerfeest.nl www.facebook.com/zuukerfeest