• Crea avond

• Handwerkavond

Woensdagavond
    20.00 tot circa 22.00
    gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.
    - 16 januari
    - 6 februari
    - 27 februari
    - 20 maart
    - 10 april

23 januari Vogelvoerkrans

Voor deze avond houden we het simpel, we maken een krans versiert met vogelvoer.

De kosten voor deze workshop zijn 7,50.
U kunt zich hiervoor opgeven tot 19 januari via deze site of op telefoon nummer 0612471599
We beginnen om 20.00 uur in de gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.

Bij verhindering ook gaarne op tijd afmelden, anders zijn we genoodzaakt om u de kosten door te berekenen.
Via 06-12471599 of de facebookpagina creaclubzuuk.nl
Wij hopen er samen met u weer een gezellige en creatieve avonden van te maken.

Bertha Sondorp en Cobi Bruin.

Verschillende activiteiten

Je kunt deelnemen aan speciale creatieve workshops en/of deelnemen aan de handdwerkavond. Voor beide activiteiten geldt vanaf 20.00 uur staat de koffie of thee klaa.

Voor de handwerkavond geldt: het maakt niet uit of je komt borduren, breien, schilderen, diamond painting, haken of dat je met een andere hobby bezig bent. Misschien kun je andere mensen uit de buurt enthousiast maken voor je hobby. Neem je buurvrouw of buurman mee en kom gezellig koffie of thee drinken. Deelname aan de handwerkavond is gratis. Voor de creatieve avonden staan de kosten per activiteit vermeld.

Voor meer informatie:

Bertha Sondorp 0578662532 of Cobi Bruin 0612471599.

Informatie over de Crea Club

De Crea Club Zuuk bestaat al sinds 2003. Regelmatig wordt er door het jaar heen van september tot en met maart 1 keer in de drie weken op woensdagavond in de Zuukerschool een workshop gegeven.

De workshops kennen verschillende technieken en de kosten van de avond zijn afhankelijk van de techniek en het werkstuk dat gemaakt wordt. Voor elke avond worden vooraf de kosten bekend gemaakt. Meestal varieert het tussen de 5,00 en 17,50 euro. Je kunt je per workshop opgegeven. De technieken die aan de orde komen en de werkstukken die gemaakt gaan worden staan vermeld in de school-buurtkrant, op deze website in de agenda en op de facebook pagina Crea club Zuuk. Kijk ook voor voorbeelden van werkstukken op de facebook pagina facebookpagina creaclubzuuk.nl

Inlichtingen zijn te verkrijgen via:

Bertha Sondorp 0578-662532 of Cobi Bruin 0612471599