start creaclub op 13 oktober

Hallo allemaal.

Zoals het er op dit moment uit ziet kunnen wij op 13 oktober eindelijk weer van start met onze crea avonden. we zullen dan beginnen met het maken van een herfststuk. Verdere info volgt zo spoedig mogelijk.

Wij zijn blij dat wij weer mogen beginnen en hopen jullie in goede gezondheid op 13 oktober mogen begroeten.

Dus houd deze datum vrij en blijf de facebook pagina volgen.

Groetjes, Bertha en Cobi

hopelijk snel nieuwe start Crea-seizoen

Beste Creabea`s

Na de krans op 11 maart 2020 werden de avonden wegens Corona afgelast. Nu zijn we weer bijna aan het begin van een nieuw seizoen.Als de buurtvereniging weer start , gaan wij ook weer beginnen met onze gezellige crea-avonden. Tevens stellen wij buurtbewoners in de gelegenheid om èèn woensdagavond in de 3 weken te komen handwerken onder het genot van een kopje koffie/thee. wij houden jullie op de hoogte . Kijk ook op de facebookpagina van Creaclub Zuuk

Je kunt je voor een workshop opgeven via de FB pagina of doorgeven via telefoon nummer 0612471599. Bij verhindering ook gaarne op tijd afmelden, anders is er de noodzaak om de kosten door te berekenen.

Een avond begint altijd om 20.00 uur in de gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.

Bertha Sondorp en Cobi Bruin hopen er weer, samen met veel deelnemers, een gezellig en creatief seizoen van te maken.

• Crea avond

Woensdagavond
    20.00 tot circa 22.00
    gemeenschapsruimte van de Zuukerschool

• Handwerk avond

Woensdagavond
    20.00 tot circa 22.00
    gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.

Verschillende activiteiten

Je kunt deelnemen aan speciale creatieve workshops en/of deelnemen aan de handwerkavond. Voor beide activiteiten geldt vanaf 20.00 uur staat de koffie of thee klaar.

Voor de handwerkavond geldt: het maakt niet uit of je komt borduren, breien, schilderen, diamond painting, haken of dat je met een andere hobby bezig bent. Misschien kun je andere mensen uit de buurt enthousiast maken voor je hobby. Neem je buurvrouw of buurman mee en kom gezellig koffie of thee drinken. Deelname aan de handwerkavond is gratis. Voor de creatieve avonden staan de kosten per activiteit vermeld.

Voor meer informatie: Bertha Sondorp 0578662532 of Cobi Bruin 0612471599.

Informatie over de Crea Club

De Crea Club Zuuk bestaat al sinds 2003. Regelmatig wordt er door het jaar heen van september tot en met maart 1 keer in de drie weken op woensdagavond in de Zuukerschool een workshop gegeven.

De workshops kennen verschillende technieken en de kosten van de avond zijn afhankelijk van de techniek en het werkstuk dat gemaakt wordt. Voor elke avond worden vooraf de kosten bekend gemaakt. Meestal varieert het tussen de 5,00 en 17,50 euro. Je kunt je per workshop opgegeven. De technieken die aan de orde komen en de werkstukken die gemaakt gaan worden staan vermeld in de school-buurtkrant, op deze website in de agenda en op de facebook pagina Crea club Zuuk. Kijk ook voor voorbeelden van werkstukken op de facebook pagina facebookpagina creaclubzuuk.nl

Inlichtingen zijn te verkrijgen via:

Bertha Sondorp 0578-662532 of Cobi Bruin 0612471599