Data Darten najaarscompetitie 2019

Op de donderdagavonden, starttijd 19.30  tot circa 22.30 in de gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.

• 19 september
  • 3  oktober
  • 17 oktober
  • 31 oktober
  • 14 november
  • 28 november
  • 12 december
  • LET OP: vrijdag 20 december

Bent je nieuwsgierig en wil je een avond komen kijken, kom dan op een dartavonden. Voor informatie over het darten kun je terecht bij Bert Jonker 06-21640088

Meer informatie en over het verloop van de competitie zie www.dartclubzuuk.nl

De Dartclub

De Dartclub Zuuk is een kleine dartclub, opgericht in 2002. De club heeft ongeveer 30 spelende leden. Sinds 2011 speelt Dartclub Zuuk mee in de competitie onder de naam DBS1 van de dartbond Stedendriehoek. Dartclub Zuuk speelt de thuiswedstrijden in Emst in de Blue Sky, die tevens als sponsor optreedt.

Het seizoen van de Dartclub begint elkaar jaar in september en loopt door tot april. De onderverdeling in de competitie is:

• Darten gevorderden, dan is poule A en
  • Darten beginners, dan is poule B.

Elk jaar kun je promoveren en degraderen, promoveren van B naar A en degraderen van A naar B. Als nieuw lid begin je automatisch in de B. Er zijn verschillende competities, de koppel competitie, de beker competitie en de individuele competitie. Het DBS1 team van Dartclub Zuuk is al een aantal keer gepromoveerd en speelt inmiddels in de 2e divisie. Het jaarlijkse koppel darttoernooi vindt in het voorjaar plaats, de laatste jaren in de Blue Sky in Emst. Dartclub Zuuk organiseert verder elk jaar eind juni het single-darttoernooi op donderdagavond in de tent bij het Zuukerfeest.