Vervroegd einde seizoen 2019-2020

In verband met de aangescherpte regels omtrent het Coronavirus, die de overheid heeft moeten nemen, heeft de Buurtvereniging  Zuuk besloten om alle geplande activiteiten voor lopende seizoen af te gelasten. Dit geldt ook voor de kaartclub.

Wij betreuren deze maatregel en hopen dat wij het volgende seizoen 2020-2021 weer door kunnen gaan met het organiseren van gezellige kaartavonden.

Van de 6 competitie avonden hebben we er maar drie kunnen spelen.

Ons idee is om deze voorjaarscompetitie te laten vervallen. En dan straks in september opnieuw te beginnen met de najaarscompetitie. Er hoeft dan geen inleggeld betaald te worden.

Als het kaartseizoen weer gestart kan worden krijgen alle kaarters  een brief thuis met daarop de nieuwe kaartdata.

Ons idee is om voor diegene die een mailadres hebben daarvan een lijst te maken. Zodat de communicatie per mail kan en niet dat we 50 mensen hoeven te bellen als er onverwacht iets gebeurd.

Het is jammer dat het seizoen zo moet eindigen, maar de gezondheid van ons allen staat uiteraard voorop. Wij wensen iedereen een goede gezondheid. Pas goed op uzelf en op uw naasten.

Namens  de kaartclub Zuuk,

Gerrie en Ans

Data Kaarten voorjaar 2020

Kaarten is op de donderdagavonden, starttijd 19.30 tot circa 22.00 in de gemeenschapsruimte van de Zuukerschool.

• 16 Januari
  • 30 Januari
  • 13 Februari
  • 27 Februari
  • 12 Maart afgelast
  • 26 Maart afgelast
  • 09 April afgelast
  • 23 April afgelast

Elk jaar begint de club met een vaste groep mensen, echter nieuwe mensen zijn zeer welkom!Er is een klein lijstje met invallers. Deze lijst zou Ans graag wat uitgebreider zien, zodat zij iemand kan bellen om in te vallen, zodat er op de kaartavond geen stilzitters hoeven te zijn. Dus kunt u klaverjassen of kruisjassen en wilt u wel op de reservelijst geeft u zich dan op bij Ans. Telefoonnummer hieronder.Informatie over het kaarten: Ans Scholten 06-28583861

winnaars kaartseizoen najaar 2019

Het najaars-kaartseizoen van de Buurtvereniging Zuuk is ten einde. De prijswinnaars zijn bekend. In de periode van september t/m december kon er 6 maal gekaart worden . Vier van deze avonden telden mee voor de competitie. De klaverjassers en de kruisjassers moesten zoveel mogelijk punten behalen. De jokeraars daarentegen zo weinig mogelijk. Er deden totaal 50 kaarters aan de competitie mee.

De Uitslagen:

Klaverjassen: 1e plaats: Mevr. G. Fredriks 21579 punten; 2e plaats: Dhr. E. van Schoonhoven 20852 punten; 3e plaats: Mevr. C. Huiskamp 20802 punten; 4e plaats: Dhr. T. Boeve 20545 punten 5e plaats: Dhr. T. Kremer 20469 punten.

Kruisjassen: 1e plaats Dhr. B. Brummelkamp 15324 punten; 2e plaats: Mevr. J. Voskuil 14886 punten; 3e plaats Dhr. J. Stegeman 14869 punten.

Jokeren: 1e plaats Mevr. A. Dul 207 punten; 2e plaats Mevr. D. v. Zuuk 218 punten; gedeelde 3e plaats Dhr. J. Berends en Mevr. C. v. Deelen beiden 227 punten 4e plaats Mevr. A. Scholten 249 punten.

De voorjaarscompetitie begint op donderdag 16 januari.

Kaartseizoen voorjaar 2019

Het voorjaars kaartseizoen is ten einde, de zomer is in aantocht. Het was weer een leuk en gezellig seizoen. En er was een competitie waaraan in het totaal 52 kaarters aan meededen. In de periode van januari t/m april kon er 6 maal gekaart worden. Vier van deze avonden telden mee voor de competitie. De kruisjassers en de klaverjassers moesten zoveel mogelijk punten halen, en de jokeraars zo min mogelijk. Kijk voor foto's van de laatste kaartavond op Kaarten voorjaar2019

De prijswinnaar van het kaartseizoen van Buurtvereniging Zuuk zijn:
Bij de klaverjassers:
1. Dhr. G. Veenbergen 21431 punten,
2. Dhr. T. Kremer 20561 punten,
3. Dhr. G. v. Leeuwen 20535 punten,
4. Dhr. J. Sterken 20020 punten,
5. Dhr. D. Bronsink 20017 punten.

Bij de kruisjassers:
1. Dhr. H. Kloezeman 15346 punten,
2. Dhr. H. Brummel 15300 punten,
3. Dhr. B. Brummelkamp 15212 punten.

Bij de jokeraars:
1. Mevr. B. v. Loenen 171 punten,
2. Mevr. E. Dokter 210 punten,
3. Mevr. A. Scholten 220 punten,
4. Mevr. D. v. Zuuk 239 punten,
5. Mevr. A. Dul  245 punten.
Het volgende seizoen in het najaar is er voor iedereen weer een kans om in de prijzen te vallen. Deze  najaarscompetitie start op 12 september.

Algemene informatie kaarten

Het seizoen van de kaartclub loopt van september tot en met april. Er worden in die tijd twee competities gespeeld. De najaarscompetitie en de voorjaarscompetitie. Een competitie bestaat uit 8 avonden. De kosten zijn 2 euro per avond, maar je krijgt een avond cadeau. Je betaalt daarom 7 x 2 is 14 euro. De bedoeling is dat je dit de eerste avond voldoet.

De bar is tijdens de kaartavond open. Deelnemers krijgen koffie en thee van de buurtvereniging, andere drankjes zijn voor eigen rekening. Regelmatig wordt er een stukje kaas of een plakje worst gepresenteerd.

Er worden drie kaartspelen tegelijkertijd gespeeld en elk kaartspel heeft zijn eigen deelnemers:

• Klaverjassen, circa 22 deelnemers, er worden 3 boompjes gespeeld
  • Kruisjassen, circa 12 deelnemers, spelen ook 3 boompjes
  • Jokeren, circa 15 deelnemers, spelen 3 ‘boompjes’ van ieder 6 potjes.