Op bezoek bij de houtsnijclub

Op dinsdagavond, een keer in de twee weken, is de houtsnijclub van Zuuk bijeen. Deze bestaat al zo'n 40 jaar! Jan Bibo is er vanaf het begin bij betrokken en nog steeds zeer actief. Met zijn allen om de tafel maken de deelnemers aan de hand van een voorbeeld een prachtig werkstuk. Hieronder een paar foto's.

Een avond op bezoek bij de Crea Club Zuuk

Bij de Crea Club Zuuk wordt de ene keer iets georganiseerd om samen te maken en de andere keer neemt iedereen zijn handwerk mee en is men samen aan het werk. 16 januari is een avond van de Crea Club dat er word gehandwerkt. Een groepje van 8 dames 'de harde kern', is gezellig met elkaar aan het werk en de buurtnieuwtjes worden uitgewisseld. Een aantal zijn aan het diamond painting. Dat is een soort glittersteentjes waarmee je een schilderij in elkaar plakt. Willy, Yvonne, Anneke en Cobi zijn met deze techniekaan het werk. Willy maakt een foto van een neefje en nichtje in deze techniek, Anneke een roze bloem, Coby een hond en Yvonne een fantasie koe. Hennie is een sjaal aan het breien, Vera haakt een colsjaal voor haar kleindochter en andere Hennie is aan een kussen aan het knopen. Bertha maakt een prachtig kunstwerk met miniscule kruisjes, het wordt een schilderij. De koe is half af en ze moet nog meer dan de helft. Het is een Tienjarenplan!

Bij de crea avonden worden al heel lang georganiseerd door Coby en Bertha. Beide zijn omstebeurten de juf, de ene keer Cobi en de andere keer Bertha en dit al bijna 20 jaar!!

Foto's van deze avond, vind je hieronder.

In buurtschap Zuuk wordt veel georganiseerd, door de buurtvereniging, de feestcommissie van het Zuukerfeest, de leden van 'Historie op de veluwe herleeft' en anderen. Op deze site brengen we de activiteiten in Zuuk onder de aandacht. Zie Agenda

In verband met de AVG wet mag de buurtcommissie niet zomaar foto’s publiceren. Wij maken wel foto’s tijdens onze activiteiten. Wil je zelf of je kind(deren) niet op onze website, facebook  etc…, maak dat dan bij ons bekend. Dan houden we daar rekening mee.

Tijdens al onze activiteiten zijn we bereikbaar op nr: 06-30533811