Bekijk voor onze activiteiten de agenda

17 December oud papier aktie.

Op zaterdag 17 December komen wij uw oude papier weer halen. wilt u het papier gebundeld of in dozen aan de weg zetten , dit scheelt de oud papierploeg veel werk.

u kunt ons vanaf 9 uur verwachten.

Contributie

Een groot aantal van onze donateurs hebben inmiddels al  een automatische incasso ingevuld, deze worden half januari bij de bank aangeboden

Mocht u in de toekomst hiervan ook gebruik willen maken, dan kunt u een incasso formulier aanvragen en  ingevuld terugsturen  naar:

A. Scholten, Wiemanstraat 28, 8166 GA Emst.

U kunt het ook scannen en naar ons mailadres sturen

buurtverenigingzuuk@gmail.com

De incasso geldt dan voor de donatie van 2023 .

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage, die wij zeer op prijs stellen.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met

Ans Scholten tel. 0578-620581.

Buurtschap Zuuk

Zuuk is een hecht buurtschap, gelegen aan de rand van Epe. Het is een buurtschap met veel betrokken mensen. Zuuk heeft een buurtvereniging met ruim 300 leden. Deze site wordt door de buurtvereniging beheerd maar is voor iedereen!
Regelmatig organiseren de buurtvereniging en anderen leuke activeiten voor jong en oud. Middels deze website wordt je geinformeerd over nieuws en activiteiten in Zuuk.
Je kunt ook zelf stukjes publiceren of foto's insturen die je geplaatst wilt zien.  Als je iets op de website wilt plaatsen of geïnteresseerd bent in het lidmaatschap van de buurtvereniging, neem dan vrijblijvend contact op.